Vrácení zboží

Nelíbí se Vám zakoupené zboží nebo s ním nejste spokojeni? Rádi vám pomůžeme zboží co nejjednodušeji vrátit.

Kdy můžete zboží vrátit?

  • Zboží musí být kompletní, včetně příslušenství a návodů.
  • Nesmí být jakkoliv poškozeno a v případě potravin nesmí být použito a rozbaleno.
  • Zboží by nemělo jevit známky nadměrného opotřebení nebo používání
  • Neuplynulo od doručení více jak 14 dní. Pokud byste tento termín nestihnuli, kontaktujte nás na e-mailu info@singledose.cz a individuálně posoudíme možnost vrácení
  • Zboží není koupené na firmu. I když se na Vás 14-ti denní lhůta pro vrácení zboží nevztahuje, napište nám na info@singledose.cz a podíváme se na možnost vrácení individuálně.

Postup

  1. Zašlete nám email na info@singledose.cz. Do předmětu napište "Vrácení" nebo "Výměna" a Vaše číslo objednávky. Do textu mailu prosím uveďte konkrétní zboží a důvod k vrácení nebo výměně..
  2. Odpovíme Vám s pokyny, jak odovzdat zásilku přepravci. Dopravu platíme my. 
  3. Zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo a nerozbilo. Štítek nalepí na zásilku dopravce během předání nebo jej vytisknou na pobočce.
  4. Připojte doklad o koupi. Pokud ho již nemáte, přihlašte se k nám do e-shopu a autorizujte svůj e-mail. Veškeré objednávky pod Vaším e-mailem se po autorizaci zobrazí.
  5. Po obdržení zásilky na našem skladě se vám obratem ozveme a vrátíme částku na účet. 

Adresa pro vrácení zboží 

Smartbrains solutions s.r.o.
Sukova 49/4, 602 00 Brno
tel.: +420 775 286 772
 e-mail: info@singledose.cz