Vrácení zboží
Nelíbí se Vám zakoupené zboží nebo s ním nejste spokojeni? Rádi vám pomůžeme zboží co nejjednodušeji vrátit.
Kdy můžete zboží vrátit?
- Zboží musí být kompletní, včetně příslušenství a návodů.
- Nesmí být jakkoliv poškozeno a v případě potravin nesmí být použito a rozbaleno.
- Zboží by nemělo jevit známky nadměrného opotřebení nebo používání
- Neuplynulo od doručení více jak 14 dní. Pokud byste tento termín nestihnuli, kontaktujte nás na e-mailu info@singledose.cz a individuálně posoudíme možnost vrácení
- Zboží není koupené na firmu. I když se na Vás 14-ti denní lhůta pro vrácení zboží nevztahuje, napište nám na info@singledose.cz a podíváme se na možnost vrácení individuálně.
Postup
- Zašlete nám email na info@singledose.cz. Do předmětu napište "Vrácení" nebo "Výměna" a Vaše číslo objednávky. Do textu mailu prosím uveďte konkrétní zboží a důvod k vrácení nebo výměně..
- Odpovíme Vám s pokyny, jak odovzdat zásilku přepravci. Dopravu platíme my.
- Zboží pečlivě zabalte tak, aby se během přepravy nepoškodilo a nerozbilo. Štítek nalepí na zásilku dopravce během předání nebo jej vytisknou na pobočce.
- Připojte doklad o koupi. Pokud ho již nemáte, přihlašte se k nám do e-shopu a autorizujte svůj e-mail. Veškeré objednávky pod Vaším e-mailem se po autorizaci zobrazí.
- Po obdržení zásilky na našem skladě se vám obratem ozveme a vrátíme částku na účet.
Adresa pro vrácení zboží
Smartbrains solutions s.r.o.
Sukova 49/4, 602 00 Brno
tel.: +420 775 286 772
e-mail: info@singledose.cz